Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Feelgood er straks 29år, 182 cm høy og hadde en startvekt på 138,4 når hun meldte seg inn her.

 

Jeg starter på MAXI kurs 11.mars. Men er før dette med to ganger på et standar kurs. Lager denne tråden her mest for egen nytt, men om noen vil følge med, Værjsegod!

 

Min kursdag er tirsdager kl 2030. Men jeg veier meg morgen søndager. Og det er denne jeg selv følger.

 

Søndag 14feb. 138,4

Søndag 23.feb 133,8 ( - 4,6kg )

Søndag 2.mars 131,8 (-6,6kg )

 

I dag er første tur på treningssenter på tre år, kan ikke si jeg gleder meg helt! Ha en fin fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]

 

 

Liker heiagjeng :)/>/>/>

 

Jeg overlevde treningsstudioet, død sliten når jeg var ferdig. På onsdag er det spinning igjen, det er vel også tre år siden sist. En gammel kollega som tok initiativet til det på face når hun så jeg hadde meldt meg inn.

 

I går lagde jeg med en perlerekke med en sløyfe. En perle er en kg, og sløyfen flyttes oppover ettersom kiloene forsvinner. Motiverende greie å ha hengede på speilet på badet...

 

Spent på om bildet kommer opp her...

 

5b6964e2a4697a5fc39876d9076f1886_zpsc467c2f5.jpg

 

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Takk for god idè, HanneFeelgood!

Jeg heier på deg - du har fått kjempeflott resultat allerede - applaus til deg! Håper det har gått fint på vekten også i dag.

Ha en finfin, sunn uke! :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) skal prøve å legge inn bildet igjen i morgen :)

 

 

Kursdag 2 er vel gjennomført her... -2,7kg! Det går i rekordfart :) det roer seg vel snart. I morgen er første spinningtime på kanskje tre år! Spinningbuksa passa ikke :( så tydelig at jeg har lagt på meg siste tre åra! Men snart.... Snart.. Så vil den passe igjen :)

 

 

Noen som har noen gode frokost tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)/> skal prøve å legge inn bildet igjen i morgen :)/>

 

 

Kursdag 2 er vel gjennomført her... -2,7kg! Det går i rekordfart :)/> det roer seg vel snart. I morgen er første spinningtime på kanskje tre år! Spinningbuksa passa ikke :(/> så tydelig at jeg har lagt på meg siste tre åra! Men snart.... Snart.. Så vil den passe igjen :)/>

 

 

Noen som har noen gode frokost tips?

 

Jeg elsker brød jeg da, så mitt valg er enkelt.

Spiser av den groveste typen man får tak i, så det metter mest mulig.

Men er vel endel som spiser brød, knekkebrød, omelett o.a.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg og er brødmenneske til frokost, evt knekkebrød. Velger alltid grovt og helst ekstra grovt, og hvis jeg klarer å finne noe med mer enn 10 gram kostfiber er det det som havner i kurven min. Rett og slett fordi da blir jeg mettere enn av f.eks. kneippbrød. Jeg spiser "vanlig" pålegg og tenker egentlig ikke allverdens over om det er lettprodukter eller ikke. Er mest opptatt av dette når det gjelder f.eks. kjøttpålegg av typen servelat og salami fordi de er fete bomber i normalversjonen. Men jeg bruker f.eks. vanlig Norvegia fordi jeg synes det smaker best. Enkelt ting kan man bare ikke gi slipp på.... ;)

 

Havregrøt til frokost er det mange som sverger til, gjerne med litt bær, rosiner e.l. til. Kornblandinger er jo også gode greier, med melk eller yoghurt. Omelett er jo nevnt. Er vel egentlig bare fantasien som setter grenser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasien min har ikke startet enda når jeg spiser frokost ser jeg :)

 

Jeg er ikke flink nok til å bruke grønnsaker på maten. Knasker heller ved siden av.

 

Nå er snart arbeidsdagen slutt. Letteste tiden på dagen å holde seg til matplanen :)

 

Så er det WOK rester fra i går, og rett på spinningtime. Første på 2.5-3 år. Er MYE spent for å si det pent :)

 

Håper dere har en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kvinnedagen damer :)

 

 

I dag har jeg og min kjære vært i Oslo sammen med sola. Vindusshoppet i et par timer, og tok en tilig lucnh / middag på Big Horn.

Har også spist frimerkene mine i kveld, i en form av sjokolade. Det ble ti frimerker mer enn forventet. Men total på kcal i løpet av dagen har jeg ikke gått over. Så jeg håper det vil gå bra.

 

Det er et bevis på at jeg IKKE kan ha sjokolade liggende, det er helt klart!

Når det blir tomt i fryseren er det lettere å la være.

 

Hva koser dere dere med i helgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg superspent på hvordan veiingen går i dag. Tror ikke det er store nedgangen denne gangen.

 

Er vel heller fare for at det er noen gram opp :( Det er vel straffa for at det raser nedover.

 

Er det noen andre som har merket at ting kan stoppe opp litt?

 

I går testet jeg vanngym. Hadde det ikke vært for ekle garderober hadde jeg fortsatt med det. Men der var det ikke fresht... I dag skal det testes pilates etter kurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk gårsdagens veiing?

 

Nedgangen min har veldig variabel. Alt fra -2 kg til -100 gram selv om jeg har gjort akkurat det samme uke etter uke. Oppgang alltid ved mens og eggløsning er også veldig vanlig.

 

 

Hei,

 

Veiingen i går gikk ikke bra i det hele tatt. 1,2 kg opp! Det er ikke så ille når jeg veier meg om morran da men... Da er det + 300gram. Men det er ikke denne veien jeg vil at det skal gå!!

 

I dag er det spinning på planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at veiingen skal være helt riktig, så bår du ha på ca samme mengde klær ( stor forskjell på en tynn tights og en jeans), ca samme tidspunkt ( veier alltid en god del mer etter middag enn etter frokost og så er det som sagt vanlig med oppgang ved mens og eggløsning.

 

Stå på!! Neste uke ser du et annet tall!! :D :D :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!! For en FANTASTISK nedgang!! :D/> :D/> :D/>

Nå er du skikkelig i gang!!

Gratulerer!!

 

Hvordan har de siste dagene vært?

 

 

:)

 

De siste dagene har vært greie! I dag blir det utskeielser, det er bursdag :D

Vært skikkelig forkjøla siste 4 dagene, da har jeg merka det har vært litt vanskelig å ikke skulle kose seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)/>

 

De siste dagene har vært greie! I dag blir det utskeielser, det er bursdag :D/>

Vært skikkelig forkjøla siste 4 dagene, da har jeg merka det har vært litt vanskelig å ikke skulle kose seg...

 

 

 

Det er mye kos i en ny type te og et ukeblad eller strikketøy.

Jeg liker å strikke fordi jeg ikke kan spise noe samtidig(vil ikke grise til strikketøyet)

 

Du har gjort det kjempebra, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg?? :)/>

 

 

Dritt forkjølelsen sitter så hard i at jeg ikke får trent. Og har ikke vært kjempeflink med kostholdet siste dagne sist uke :( Full skjerpings i dag men.. ååh!! Så typisk å bli skikkelig sjuk etter jeg har starta å trene så bra. Er bare å smøre seg med tolmodighet og telle kcal nå så må det blir bra.

 

Nå blir samboern 30 år på mandag, så da er det fult kjør med både det ene og det andre til helgen. Men da skal jeg skjærpe meg. Og 11.april drar vi til københavn sammen med et vennepar... Målet var 125 kg før den turen, men ser ut til at det ikke går... pokker også!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Kjipt med sykdom som stikker kjepper i hjulene i en ellers flink hverdag. Jeg håper ikke at du blir fornærmet når jeg sier dette, men du klarer nok ihvertfall ikke å nå målet om 125 hvis du er innstilt på at du ikke skal klare det..... Det fremkommer jo ikke hvor mange kilo det er snakk om, men men får ikke til noe hvis man ikke prøver. Kanskje litt mental jobbing i forhold til akkurat det er på sin plass? Bare ment som litt konstruktiv tilbakemelding. :)

 

Riktig god bedring, håper du er tilbake i fin form igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...