Gå til innhold

Nytt forsøk


Anbefalte innlegg

Siden jeg nå har langt under 30 kg å gå ned, fikk jeg lyst til å være på ned 20 - 30 kg. Litt motiverende å kunne flytte seg den positiv veien. Fikk lyst å skrive en liste på fremgangen min

 

  • VEIEN MOT TRIVSELSVEKT
  • 6. jan - 106,2
  • 13 jan. - 102,8
  • 20.jan - 102,4
  • 27 jan. - 101,6
  • 3 feb. - 101
  • 10 feb. - 100,2
  • 17 feb. - 98,2
  • 24. feb. - 98
  • 3 mars - 98
    10 mars - 96,8

 

Håper virkelig at motivasjonen holder seg her veeeeeeeeeeeeldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden jeg nå har langt under 30 kg å gå ned, fikk jeg lyst til å være på ned 20 - 30 kg. Litt motiverende å kunne flytte seg den positiv veien. Fikk lyst å skrive en liste på fremgangen min

 

  • VEIEN MOT TRIVSELSVEKT
  • 6. jan - 106,2
  • 13 jan. - 102,8
  • 20.jan - 102,4
  • 27 jan. - 101,6
  • 3 feb. - 101
  • 10 feb. - 100,2
  • 17 feb. - 98,2
  • 24. feb. - 98
  • 3 mars - 98

 

Håper virkelig at motivasjonen holder seg her veeeeeeeeeeeeldig lenge.

 

Så flink du har vært. Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

takk skal du ha. Det har ikke vært så vanskelig pga. at motivasjonen har vært der hele tiden

Du har gjort en kjempejobb, kikk! :D Er virkelig imponert - du har all grunn til å være stolt av deg selv, og fornøyd med egen innsats! Mener at vi var i samme tråd en gang for flere år siden - så flott å se at det er flere som ikke gir seg, men jobber videre mot et sunnere liv trass i noen tilbakeslag! Stå på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjort en kjempejobb, kikk! :D/> Er virkelig imponert - du har all grunn til å være stolt av deg selv, og fornøyd med egen innsats! Mener at vi var i samme tråd en gang for flere år siden - så flott å se at det er flere som ikke gir seg, men jobber videre mot et sunnere liv trass i noen tilbakeslag! Stå på! :D/>

 

Takk, takk. Jeg føler at jeg har vært ganske flink hele veien tross alle ganger jeg har prøvd. Jeg gir aldri opp. En gang må jeg vel klare det. Er fornøyd med egeninnsats ja, men hvis jeg klarer meg til mai er jeg skikkelig fornøyd for hvert år har jeg gitt opp etter påsken. Denne gang skal ikke det skje. Det er derfor jeg setter meg små mål hver måned ihåp om at jeg klarer å fullføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg nå har langt under 30 kg å gå ned, fikk jeg lyst til å være på ned 20 - 30 kg. Litt motiverende å kunne flytte seg den positiv veien. Fikk lyst å skrive en liste på fremgangen min

 

  • VEIEN MOT TRIVSELSVEKT
  • 6. jan - 106,2
  • 13 jan. - 102,8
  • 20.jan - 102,4
  • 27 jan. - 101,6
  • 3 feb. - 101
  • 10 feb. - 100,2
  • 17 feb. - 98,2
  • 24. feb. - 98
  • 3 mars - 98
    10 mars - 96,8

 

Håper virkelig at motivasjonen holder seg her veeeeeeeeeeeeldig lenge.

 

 

Så utrolig flink du har vært. Jeg startet på ca samme vekt samme dato, men.........

Jobber med maten.Har noen utskeielser i festlig lag og ferier. Trener masse! Det går sakte, men NEDOVER! 101,9 kg nå.

 

Hvilken meny er du på?

 

L1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. Jeg følger nok ingen meny, men jeg prøver å holde meg til 1300-1400kalorier pr dag. Jeg synes selv jeg har vært veldig flink med maten. Verre med trening. Meldte meg inn i treningssenter fredag og lørdag startet jeg med spinning. Har bestilt time på spinning i kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter som jeg sier.

I går var jeg på spinning og da hadde jeg en ekkel opplevelse. Da det var igjen litt av økta, fikk jeg helt skjelven. Lurer på hva det var. Var akkurat som jeg følte jeg måtte ha mat. Så fort det var over kasta jeg meg i en banan. Fortsatt var det ikke over, så da kjøpte jeg meg en sjokolade bar. Da først begynte det å hjelpe. Aldri opplevd dette tidligere. Neste gang så kanskje jeg skulle ta med en sportsdrikk eller noe lignende

Nå er det snart på tide å komme seg på jobb igjen. Må innom butikken å handle litt. Det gjør jeg hver tirsdag morgen. Har en som alltid skal ha fersk horn og han kommer alltid tirsdager.

Ha en fin dag alle som titter innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går gikk greit. Fikk besøk av selger fra Pals og han hadde med seg 3 kaker til meg, selvfølgelig måtte jeg smake men jeg tok ikke mye. Hadde lyst på alt sammen men jeg klarte å beherske meg. Beherske meg ja, det er jo en av de tingene jeg nå skal lære meg i mitt nye liv. Hadde salmalaks med sitronpepper til middag. Fantastiko godt. I dag vet jeg ikke hva det blir. Var også på korøvelse i går. unngikk å spise kake. Til helgen skal vi lage fest for pensjonistene. Det er en dag i året. Da har alle kormedlemmene med snitter eller kaker. Jeg skal ha 20 snitter. Så har vi med 1 gave hver til lotteri. Inntekten går til oss selv. Så skal vi synge 4 sanger.

 

Har kjøpt meg ny pc som jeg kanskje kan hete i dag. Har kjøpt den gjennom min bror som skal legge inn de tingene jeg trenger mest. Det er mest pga. regnskapet til firmaet mitt at jeg trenger den. Begynner å bli sliten den jeg har regnskapet på.

Nå er det av gårde på jobb.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj og usj. I dag har jeg ikke vært flink. Det ble et kakestykke. Jeg klarte bare ikke å la vær. Det er faktisk skremmende. Jeg så på kaka. Jafs, sa det og kaka var borte. Spiste også kyllingvinger. Hjelp, hva er det som skjer. I tilegg ringte gubben og sa han hadde gjort noe med benet så han måtte avlyse spinning timen. Da gidder ikke jeg heller sa jeg, men herre min hatt.. Hva er det slags tankegang? Har ihvert fall kommet til fornuft og får ræva av gårde på spinning. Blir så eitrende forbanna på meg selv fordi tankene og gjerningene går i alle retninger..

 

Det har vært en slitsom dag i dag igjen, med mye kunder. Jeg skal jo ikke klage på det men jeg hater å bli stressa. Ikke bra når jeg går på slanke kur. Etter jobben var jeg og hentet min nye pc. Gleder meg til å ta den i bruk. Måtte handle for min mor og siden hun er syk.

 

Ha en fin kveld. Jeg drar snart på spinning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flink du har vært!!! Håper jeg også kan komme inn i en god steam nå!

 

Skjønner det var fristende å bare la vær å gå på trening... Men sikkert godt etter treninga at du faktisk dro!! Håper du ikke fikk samme dårlige opplevelsen i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fant meg jo. Det var fint. Jeg dro på spinning, noe jeg er glad for. Har skrevet opp det jeg har spist i går og det var for mye noe jeg egentlig visste.

I dag har jeg hatt fri fra min vanlige jobb, men har hele tiden i dag holdt på med ny pc. Måtte få regnskapsprogrammet over fra den gamle pc og det var ingen enkel affære. Ble en del telefoner fram og tilbake før det var på plass, men nå skal det da funke.

Det har gått mye greiere i dag med kosten. Så lenge jeg ikke har noen fristelser i nærheten holder faktisk lysta på noe godt seg borte.

Nå får jeg vel snart gjøre noe huslige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare krype til korset og fortelle hvordan dagen utartet seg etter hvert. I flere timer lå den posen med smørbukk karameller og glante på meg. Jeg kjeftet gubben opp og ned fordi han ikke hadde spist den. Til slutt sprakk jeg og dytta innpå noen karameller før jeg kom til meg selv. En pose veier 192g og jeg veide resten før jeg heiv den og uti søpla med posen. Den veide 156g. Ikke nok med det men jeg heiv innpå 3 skiver spiralloff. Den ene hadde smør. Jeg hadde magert pålegg da, noe vett har jeg da. Resten av dagen og kvelden var jeg flink da. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig plutselig. Nå har det gått over to måneder og ingen problemer før nå men de måtte jo komme og så takler jeg det så dårlig. I morgen er det full skjerpings. Eneste blir middagen. Da har vi planlagt grilla kyllinglår.

Nå har jeg planlagt en tidlig kveld så dere får ha meg unnskyldt. God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare krype til korset og fortelle hvordan dagen utartet seg etter hvert. I flere timer lå den posen med smørbukk karameller og glante på meg. Jeg kjeftet gubben opp og ned fordi han ikke hadde spist den. Til slutt sprakk jeg og dytta innpå noen karameller før jeg kom til meg selv. En pose veier 192g og jeg veide resten før jeg heiv den og uti søpla med posen. Den veide 156g. Ikke nok med det men jeg heiv innpå 3 skiver spiralloff. Den ene hadde smør. Jeg hadde magert pålegg da, noe vett har jeg da. Resten av dagen og kvelden var jeg flink da. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig plutselig. Nå har det gått over to måneder og ingen problemer før nå men de måtte jo komme og så takler jeg det så dårlig. I morgen er det full skjerpings. Eneste blir middagen. Da har vi planlagt grilla kyllinglår.

Nå har jeg planlagt en tidlig kveld så dere får ha meg unnskyldt. God natt

Spist er spist. Du starter på ny, det er det viktigste!!

 

Jeg har gjort det bra i dag! Og så glad for det! Nå må bare motivasjonen holde lenge! Jeg vil ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ned. Motivasjonen min er der, bare ikke så sterk som før men det skal jeg fikse.

 

Vil jo si at jeg har forandret mye siden jeg startet igjen i januar. Tidligere drakk jeg vin hver helg og ikke bare ett glass. Enda har jeg problemer med å kunne kose meg med et glass, så da lar jeg heller være å ta noe. Høres ut som jeg har alkoholproblemer. I hvert fall så planlegger jeg de gangene jeg skal ha noe. Det går i hvert fall 14 dager - 3 uker mellom hver gang og da er det ikke fredag og lørdag men en av de. Skal jeg på tur blir det jo litt annerledes.

I kveld har jeg og gubben planlagt å lage oss i hvert fall to retters middag med en flaske god vin. Vi skal ha noe med kongekrabbe til forrett og så skal vi ha indrefilet av hjort til hovedrett og kanskje jeg kjøper en kurv jordbær til dessert. Så skal vi se på grand prix og etterpå tar vi en tur til min bror. Det er i hvert fall dette vi har planlagt.

Før jeg kommer dit, skal vi på spinning55. Vi må være tidlig ute fordi det er alltid stappfullt av folk på den lørdagstimen.

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ned. Motivasjonen min er der, bare ikke så sterk som før men det skal jeg fikse.

 

Vil jo si at jeg har forandret mye siden jeg startet igjen i januar. Tidligere drakk jeg vin hver helg og ikke bare ett glass. Enda har jeg problemer med å kunne kose meg med et glass, så da lar jeg heller være å ta noe. Høres ut som jeg har alkoholproblemer. I hvert fall så planlegger jeg de gangene jeg skal ha noe. Det går i hvert fall 14 dager - 3 uker mellom hver gang og da er det ikke fredag og lørdag men en av de. Skal jeg på tur blir det jo litt annerledes.

I kveld har jeg og gubben planlagt å lage oss i hvert fall to retters middag med en flaske god vin. Vi skal ha noe med kongekrabbe til forrett og så skal vi ha indrefilet av hjort til hovedrett og kanskje jeg kjøper en kurv jordbær til dessert. Så skal vi se på grand prix og etterpå tar vi en tur til min bror. Det er i hvert fall dette vi har planlagt.

Før jeg kommer dit, skal vi på spinning55. Vi må være tidlig ute fordi det er alltid stappfullt av folk på den lørdagstimen.

Ha en fin dag alle sammen

Du er flink! Husker godt hvor glad du Caroline i vin! Flink som ikke tar hver helg!!

Kos deg masse med god mat og vin! Det har du fortjent etter spinninga!

 

God lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gikk etter planen. Hadde gått opp i vekt i dag :( Det er jeg ikke fullt så glad for. Nå må jeg skjerpe meg betraktelig denne uka. Vil si at jeg hadde en vanskelig foregående uka som jeg bare må glemme fortest mulig. I kveld er det spinning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gikk etter planen. Hadde gått opp i vekt i dag :(/> Det er jeg ikke fullt så glad for. Nå må jeg skjerpe meg betraktelig denne uka. Vil si at jeg hadde en vanskelig foregående uka som jeg bare må glemme fortest mulig. I kveld er det spinning.

 

Egentlig er det godt at du visste det.... Synes det er såååå kjedelig når man har veid og telt og likevel ikke gått ned...

Ny uke, nye muligheter!!

Satser på at den blir knall!! Du er så flink!! Lykke til med spinninga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok ikke vært så flink som jeg burde. Det har blitt litt for mye putting i munnen. Akkurat nå har jeg nådd en litt farlig fase. Har stått ganske stille i 4 uker nå og da blir man litt lei kan man si. Jeg vet jeg må bare holde ut. Det som er ekstra vanskelig, er at jeg jobber med mat og det er utrolig lett å småspise. Jeg må nå ta en dag av gangen og virkelig ta meg sammen skal jeg klare dette. Får slik sug på ting jeg har i nærheten at jeg klarer ikke å tenke på andre ting enn det som er på benken. For eksempel. sjokolade donuts og sjokolade kake som jeg bakte i går. For ikke snakke om ferske bagetter. Nei, det er ikke lett. I morgen har jeg fri fra jobben og ta er alt mye enklere.

Jeg skal noen dager til Kreta i sommer og det hadde vært moro å vært 4-5kg lettere men det blir jeg ikke hvis jeg ikke forandrer tankegangen.

Jeg har jo klart dette før, så jeg fatter ikke hvorfor det er så vanskelig akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok ikke vært så flink som jeg burde. Det har blitt litt for mye putting i munnen. Akkurat nå har jeg nådd en litt farlig fase. Har stått ganske stille i 4 uker nå og da blir man litt lei kan man si. Jeg vet jeg må bare holde ut. Det som er ekstra vanskelig, er at jeg jobber med mat og det er utrolig lett å småspise. Jeg må nå ta en dag av gangen og virkelig ta meg sammen skal jeg klare dette. Får slik sug på ting jeg har i nærheten at jeg klarer ikke å tenke på andre ting enn det som er på benken. For eksempel. sjokolade donuts og sjokolade kake som jeg bakte i går. For ikke snakke om ferske bagetter. Nei, det er ikke lett. I morgen har jeg fri fra jobben og ta er alt mye enklere.

Jeg skal noen dager til Kreta i sommer og det hadde vært moro å vært 4-5kg lettere men det blir jeg ikke hvis jeg ikke forandrer tankegangen.

Jeg har jo klart dette før, så jeg fatter ikke hvorfor det er så vanskelig akkurat nå.

Ja du har mange fristelser rundt deg!! Jeg elsker kaker og gjærbakst... Kan t o m spise brøddeig... Så skjønner du har det vanskelig... Du får ta en tryggis i munnen!!

 

Hold ut, du er sikkert på et vektplatå! Husk at om du er ekstra flink akkurat nå så vil det løsne lettere og du går ned!! Tenk på sol og sommer! Solseng og knallblått hav! Bikini og bading -;)

Dette klarer du! Heier på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. Flott at du har trua på meg. Skal ta meg sammen. Var egentlig flink i går. Ingen småspising på jobb, men det ble litt for mye frukt. Åt 3 bananer og 3 epler. Åt nok litt for mye middag, men forsynte meg bare en gang. Ved 19.00 tiden dro jeg på en økt med spinning. Det var veldig godt etterpå.

I dag har jeg startet på 5:2 dietten. Har fastedag i dag. Har prøvd opplegget før, men da prøvde jeg bare 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...