Gå til innhold

Slankekrig resultater uke 13


Samba
 Share

Anbefalte innlegg

Da har vi fått to nye utfordrere som begge suser rett inn på pallen: guggu kaprer gullet (hårfint foran FatCat!) og frambuesa tar bronse. Gratulerer så mye til dere alle! :D

 

 

1 guggu - 1,1 kg - 1,15 %

2 FatCat - 1,1 kg - 1,05 %

3 frambuesa - 0,5 kg - 0,65 %

4 sundshine - 0,5 kg - 0,60 %

5 Samba - 0,4 kg - 0,54 %

6 Bessa 0,0 kg 0,00 %

7 Cheery + 0,2 kg + 0,27 %

forandringer X

 

Nå er det jo PÅSKEFERIE neste uke! Foreslår at vi "hopper over" den uken da mange sikkert skal reise bort. Selv skal jeg være halve uken på Geilo, og resten av ferien i båt. En perfekt ferie med andre ord! :-) Skal kooose meg, både med god mat og vin. Men skal passe på så det ikke går helt over styr, unner man seg det ene må man forsake det andre osv...

God ferie alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

he he, det fortsetter ikke like bra som første uka nei....95,8 kg viste vekta etter påske... +1,3 kg... Jeg har jo ikke klart å stoppe etter litt sjokolade/ kake/ godteri. Bare må ha mere og mere og mere.... Og så tenker jeg at da starter jeg på nytt i morgen og så gikk ikke den dagen heller etter planen....

 

Men prøver igjen med godt mot- nå må det vel gå. Blir litt mer forpliktende når jeg skal "rapportere" vekta hver uke så da krysser jeg fingrene. Håper påska har gått nedover for dere andre ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble positivt overrasket da jeg gikk på vekten etter påsketuren: Ned 700 gram! :o Hadde aldri trodd det, har drukket vin til maten nesten hver kveld og spist masse god mat. Men var nøye med å forsyne meg bare en gang og ta små porsjoner. Og masse grønnsaker og salat. Og hver dag etter middag delte vi en kvikk lunsj, kun 62 kcal i en stripe så det gikk bra:) Når de andre koste seg med noe snacks på kvelden hentet jeg frem en pose minigulerøtter med mager kesamdip. Og det funket tydeligvis, er superhappy! Reiser til syden om 3 uker og vil gjerne ha av et par kilo til før det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på 73,1 kg. nå, så er temmelig fornøyd. Var superstreng med meg selv, spiste ikke et gram godteri men drakk litt vin og skrev heller ikke opp hva jeg spiste av mat da det var myyyye mat (spesielt grillmat med masse tilbehør, mmmm). Stå på alle sammen, påsken er over og nå fortsetter vi med nytt, friskt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Gikk litt opp i vekt den siste uken før påske, men har gått ned igjen det meste av de hektoene nå. Er usikker på vekten jeg registrerte sist her inne, men nå viser den 83,7. Er jeg griseheldig klarer jeg å jobbe meg ned mot 83 blank ila. uken - vi får se.

Stå på, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke registrert vekt nå fordi jeg har sittet stille hele påsken med en betent fot,kan ikke trå på den.

har spist alt for mye i tillegg.så skamlig å melde er vekta på 81,8kg :angry::angry::(

 

til uken kan jeg begynne å trene igjen,så hvis jeg får være med da er jeg klar igjen.

 

god helg på forhånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...