Gå til innhold

FINN EN TRENINGSPARTNER DER DU BOR


Gjest Dance!
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Dance!

Hei alle sammen!

 

Starter opp med et nytt emne der vi kan finne treningspartnere i nærområde. Tenkte det kan være fint å få samlet dette på et sted, så det er lettere å finne frem til hverandre.

Har du et ønske om å finne en treningspartner, så skriv gjerne litt om deg selv og hva du ønsker av en treningspartner.

 

Håper dette kommer til nytte, og at vi kan bli spreke og lettere sammen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest namnam

Noen her fra Nedre Eiker? Jeg kunne tenke meg en å gå turer med og kanskje jogge sammen med. Jeg er 167 cm og veier 76 kg og ønsker å gå ned 10 kg. Ikke så nøye om du er større eller mindre enn meg egentlig, hadde bare vært koselig og motiverende med selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dance!

Noen fra Gjøvik?

 

Søker etter en treningspartner i Gjøvik. Ønsker ei/en å trene med en gang i uken, gjerne på Toten treningsenter i Gjøvik sentrum. Styrke og kondisjon. Jeg skal ned omkring 37 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noen her fra Nedre Eiker? Jeg kunne tenke meg en å gå turer med og kanskje jogge sammen med. Jeg er 167 cm og veier 76 kg og ønsker å gå ned 10 kg. Ikke så nøye om du er større eller mindre enn meg egentlig, hadde bare vært koselig og motiverende med selskap :)/>

 

Hei,

 

Jeg er fra Eiker:)

Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...