Gå til innhold

Internettkurs aug14


Anbefalte innlegg

Hei. :-)

 

Jeg skulle gjerne vært med på internettkurs, men hadde ikke råd. Men ble nettopp gullmedlem og begynte å registrere mat sist mandag - ikke fullt en uke siden.

Er kjempespent på om jeg klarer dette.

 

Ønsker deg masse lykke til! :-)

Blir du å være aktiv på denne tråden?

 

Og wow! 60 min lang gåtur er jo kjempebra!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :-)

 

Jeg skulle gjerne vært med på internettkurs, men hadde ikke råd. Men ble nettopp gullmedlem og begynte å registrere mat sist mandag - ikke fullt en uke siden.

Er kjempespent på om jeg klarer dette.

 

Ønsker deg masse lykke til! :-)

Blir du å være aktiv på denne tråden?

 

Og wow! 60 min lang gåtur er jo kjempebra!! :-)

 

 

 

Hei :)

Tenkte å prøve på å være aktiv ja - om noen blir med :)

Knall med gullmedaljen da - vurderte det jeg og... Dette klarer du!

 

I dag har jeg gått i 30 min, har en veldig hektisk hverdag med en liten gutt, full jobb og hus og hage. Så er glad for alt jeg får til :)

Har det blitt litt trim på deg?

 

Har spist mye knekkebrød i dag - kjøpte de fra Sigdal, men må få byttet dem ut med noe fra Wasa.. Som er litt sunnere :)

 

Er veldig motivert og ønsker virkelig å få til dette her. Hvilken meny følger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 min trim er jo supert! Og med liten unge så har du masse trim utenom også.

Vært dårlig med trim på meg - mest pga helse og sånn, men har gjort seriøse forsøk med rockering. Og prøvd på den videoen, som du også nevnte i en annen tråd. Hvordan gikk det med den, forresten?

 

Jeg er på meny 1. Usikker på om det er den jeg skal ha, men regnet meg ut etter energibehovet.

Hvilken meny er du på?

 

Spiser knekkebrød jeg også innimellom, Ryvita multi-grain, heter de. Smak og behag, tror jeg blir fort lei dem.. ler

 

Dette skal vi klare! Yes! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på nettkurs :) Gikk to før jul i fjor og gikk ned 6kg, etter nyttår var jeg blakk så sluttet. Gikk opp alt igjen...og begynte på nytt kurs like før ferien. Gikk ned 3kg før ferien og opp 2 så nå er jeg nesten ved start igjen... Men fortsetter med kurs for det virker i lengden. Denne gang skal jeg gå til jeg er ferdig og så ta hold vekten kurs!

Jeg går hos Fride Myrseth, veldig fornøyd, 3.kurset hos henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott jenter!!!!! Dette Skal vi klare sammen :):)

 

I går ble det ingen trim, men var ute å gikk i 1 time dagen før der igjen ;) Heier på oss!!

 

Til middag i går var det fiskekaker og potet og blomkålsuppe dagen før der igjen.. I dag vet jeg ikke helt ennå. Bare guttungen og meg hjemme i dag :)

 

Jeg følger meny 2 og har blitt anbefalt å sette aktiviteten til lav, selv om jeg går 8-10.000 skritt på jobb og fritid til sammen. Målet mitt er 4 troppene hver uke... Dere da?

 

Kom gjerne med middagstips!!

 

Videoen har jeg kun gjort 2 ganger, så dro vi på ferie. Har planer om å starte dem i kveld. Blir utrolig svett og støl - og digger at det bare er 20 min hard trening også kan jeg gå i dusjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Jeg er nettopp ferdig med nettkurs :)

Var veldig hjelpsomt for meg, og klarte å gå ned fra 74kg til 69.9kg. Før det hadde jeg gått ned 1kg alene, så nådde mitt første delmål på internettkurset :D

 

Nå etter endt kurs kommer jeg nok bare til å fortsette med gullmedlemskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Heier på deg!

 

Jeg gikk ett nettkurs før ferien, men med den fantastiske varme sommeren - kan la jeg på meg det meste...

Så varmt, ikke matlyst, så vi spiste veldig sent på kveldene....

 

Så nå har jeg startet på nytt - og dette SKAL jeg klare :)

 

Torsk, potet og grønnsaker i form til middag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter på Internettkurs til uken - og trenger noen å utveksle erfaringer med - og hvor vi kan støtte hverandre :)/>/>

Noen som blir med?

 

Var i bryllup i går, men har startet å registrere mat i dag. Har også fått vært på en 60 min lang gåtur ;)/>/> God start ;)/>/>

 

Jeg er på nettkurs, er inne i andre uka :)/> Sålangt så går det jo greit, begynner å få taket på hva jeg skal ha i meg i løpet av en dag. Har aldri vært på noe kurs før...men ønsker å komme tilbake til vekta jeg hadde for 10 år siden, og kondisen jeg hadde for 4 år sida. Jeg meldte meg på da jeg på andre uka bryllupsreisa mi i sommer hadde problemer med å få sommerkjolen over rumpa... vekta hadde gått opp 3,5kg på to uker, og det var dråpen. Nå er jeg 5kg lettere enn da kjolen blei for trang, og målet er å få av meg ca 28kg totalt. Følger meny 3, men er usikker på om det er for mye...Minus 1,5kg siden kursstart for 10 dager siden :)/> Jeg er høy og sterk, trent mye styrke før, men det er endel kose-kilo fordelt over hele meg. De trenger jeg ikke mer ;)/> Gåtur og rå styrke er tingen for meg.

 

Jeg har kommet igang med å gå masse tur, og det er kraftige begrensninger på ost og vin-kosen. Godis klarer jeg meg fint uten nå, men det er nok noen måneder før jeg kan skryte på meg å være like slank og sterk som da jeg var 19år.

 

Jeg vil gjerne være med på å både gi og få støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på nettkurs, er inne i andre uka smile.gif/> Sålangt så går det jo greit, begynner å få taket på hva jeg skal ha i meg i løpet av en dag. Har aldri vært på noe kurs før...men ønsker å komme tilbake til vekta jeg hadde for 10 år siden, og kondisen jeg hadde for 4 år sida. Jeg meldte meg på da jeg på andre uka bryllupsreisa mi i sommer hadde problemer med å få sommerkjolen over rumpa... vekta hadde gått opp 3,5kg på to uker, og det var dråpen. Nå er jeg 5kg lettere enn da kjolen blei for trang, og målet er å få av meg ca 28kg totalt. Følger meny 3, men er usikker på om det er for mye...Minus 1,5kg siden kursstart for 10 dager siden smile.gif/> Jeg er høy og sterk, trent mye styrke før, men det er endel kose-kilo fordelt over hele meg. De trenger jeg ikke mer wink.gif/> Gåtur og rå styrke er tingen for meg.

 

Jeg har kommet igang med å gå masse tur, og det er kraftige begrensninger på ost og vin-kosen. Godis klarer jeg meg fint uten nå, men det er nok noen måneder før jeg kan skryte på meg å være like slank og sterk som da jeg var 19år.

 

Jeg vil gjerne være med på å både gi og få støtte!

 

1,5kg på 1,5 uke høres ut som midt i blinken og at du er på rett meny for nå i hvert fall. Stol på kurslederen og spør henne dersom du er i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5kg på 1,5 uke høres ut som midt i blinken og at du er på rett meny for nå i hvert fall. Stol på kurslederen og spør henne dersom du er i tvil.

 

Hei! Ja, det er sikkert passe. Men vi er jo bare folk, og det er jo litt forskjell på hvor sulten man er fra dag til dag, så litt mindre innimellom, og litt mer - sålenge snittet blir bra! Det skal jo ikke være all verdens krumspring selvfølgelig, men 200kcal mindre en dag og opp mot 200kcal mer en annen dag. Det sa hvertfall kursleder :) Og det passer jo bra når man er mett på en torsdag, og skal bort på en fredag..

 

Går det greit med dere andre? Hva er vanskelig, og hva er lett? Jeg kjenner at jeg er mest utålmodig akkurat nå, selv om det går rette veien.. Så må jeg bare huske på at jeg også må følge fysikkens lover og gå ned på en lur måte. Som er varig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...