Gå til innhold

Treningsvenninne


Gjest anetteha
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest anetteha

Hei!

Eg er heilt ny her inne, og kan kanskje starte med å fortelle litt om meg sjølv. Eg er ei jente på 22, som har slitt med overvekt så og sei heile livet. Eg har ein fantastisk sambuar som liker meg for den eg er, og slik som eg ser ut, men det hjelper lite når ein er misfornøgd med eget utseende. No har eg lyst å få orden på min egen kropp, og forhåpentligvis få det bedre med meg sjølv! Men eg sliter veldig med motivasjonen.. Sambuaren min jobbar mykje på kveldstid, så eg tilbringer mykje tid aleine. Denne tida burde eg brukt på trening, men eg klarar desverre ikkje å sparke meg sjøl ut av den altfor gode sofaen min.. :unsure:/>

 

Håpar eg kan få kontakt med ei eller fleire jenter her inne som kanskje sliter litt med det samme, slik at me kan motivere kvarandre. Det speler ingen rolle for meg kor gammal du er, eller kor dårlig/god form du er i. ;)/>

 

Til informasjon så er eg i tidenes dårligste form, eiger ikkje kondis overhodet. Og det er ikkje tull, desverre. Likar styrketrening myyyykje bedre enn kondisjon, men har kanskje ikkje funne ei treningsform eg likar skikkelig godt ennå. Er ikkje heilt komfortabel med å skrive vekta mi ut offentlig, men me kan sei da sånn at eg helst vil ned 30kg.

 

Håpar nokon tar kontakt med meg! :rolleyes:/> - Anette-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest ***hanne***

Hei!

 

Jeg var i liknende situasjon. Kom meg aldri helt selv.

 

Redningen for meg var å melde meg på et Grete Roede Aktiv kurs med innlagt trening. I tillegg skulle man også ha flere trimpoeng enn det den ene treningen på Aktivkurset ga, så da fikk jeg motivasjon til å ut og gå en times tur et par ganger i uka. Mot slutten av andre kurs ble jeg med på Meirtrening som er samarbeidspartner med Grete Roede www.meirtrening.no Da fikk jeg en trening til i uka.

 

Dette har reddet meg og gjort at jeg i dag har klart å holde trivselsvekten og også blitt i betraktelig bedre form. Jeg har fast trening med Meir en gang i uka og klarer selv å få til en joggetur og kanskje også en gåtur i uka.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...