Gå til innhold

Hvordan gjør man når man skal lage en tidslinje på antall kilo man ønsker å gå ned. start og mål.


Gjest Bedreliv
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Bedreliv!

 

Du mener for eksempel en slik som jeg har i signaturen min, ikke sant?

 

Trykk på en slik, eller gå inn på lilyslim.com.

 

Registrer deg der og trykk på linken du får i en bekreftelsesmail, så har du din egen bruker.

 

Når du er logget inn trykker du på Create og velger hva slags du vil ha.

 

Du velger først bakgrunn, så en figur og til slutt legger du inn data. Pass på å få vekten i kg.

 

Når du er ferdig kommer du til en side hvor du finner linken du skal lime inn i signaturen din. Da må du trykke på BB Code (forum signatures) og kopiere URL-adressen som kommer i den grønne boksen.

 

Lim URL-adressen inn i signaturen din når du redigerer den.

 

Når du senere skal legge inn ny vekt logger du inn, trykker på MyLilySlim, velger Edit chart og registrerer ny vekt. Trykk på Next for at det skal oppdateres. Da oppdateres det automatisk i signaturen din her inne også.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Bedreliv!

 

Du mener for eksempel en slik som jeg har i signaturen min, ikke sant?

 

Trykk på en slik, eller gå inn på lilyslim.com.

 

Registrer deg der og trykk på linken du får i en bekreftelsesmail, så har du din egen bruker.

 

Når du er logget inn trykker du på Create og velger hva slags du vil ha.

 

Du velger først bakgrunn, så en figur og til slutt legger du inn data. Pass på å få vekten i kg.

 

Når du er ferdig kommer du til en side hvor du finner linken du skal lime inn i signaturen din. Da må du trykke på BB Code (forum signatures) og kopiere URL-adressen som kommer i den grønne boksen.

 

Lim URL-adressen inn i signaturen din når du redigerer den.

 

Når du senere skal legge inn ny vekt logger du inn, trykker på MyLilySlim, velger Edit chart og registrerer ny vekt. Trykk på Next for at det skal oppdateres. Da oppdateres det automatisk i signaturen din her inne også.

 

Lykke til!

 

Hei, Tusen takk for flott svar ! da skal jeg prøve det :))

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...