Gå til innhold

Slankekrigen våren 2015!


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Babydrømmen

Hei,

 

Er det flere som vil være med å rapportere inn vekt og vektnedgang utover våren? Jeg tenker at vi gjør sånn som de siste rundene - at ingen ryker ut, men at vi kårer en ukesvinner - den som prosentvis har gått ned mest i vekt den siste uken.

 

Hvis du vil være med så skriv startvekten din i tråden her nå (altså denne ukes vekt), og så kan jeg lage første resultatliste neste uke. :)

 

Jeg foreslår at vi har veiedag mandag, tirsdag eller onsdag, og at de som vil være med da rapporterer inn vekten sin i løpet av disse tre dagene. Så kan jeg lage en resultatliste enten onsdager (kveld) eller torsdager. :D

 

Det er 10 uker frem til 17. mai, så jeg foreslår at vi har finalen den uken (både ukesvinner, og den som har gått ned prosentvis mest i forhold til startvekt). Da kan vi jo også rekke å sette i gang en ny runde for sommeren før ferien starter, dersom det er ønske om det.

:D

 

Vi tar imot nye hele veien, så man må ikke være med helt fra start! Bare skriv startvekt i denne tråden når du vil være med!

 

Vi har en skravletråd her

 

Dersom du allerede har meldt deg på: registrering av vekter underveis finner du egne tråder til her!

 

Resultatene samler jeg opp her, IKKE skriv i resultattråden!

 

 

 

Denne tråden her er for alle NYE som vil være med, så skriv inn startvekt i denne tråden.

 

Dersom du IKKE rapporterer vekt én uke så er det bare å bli med igjen fra neste uke, men da kan du ikke bli kåret som ukesvinner for den perioden det mangler vektregistrering. Du kan likevel være videre med i konkurransen om høyest total prosentvis nedgang i løpet av de 10 ukene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirenen

Søren og! -Og beklager! Jeg havnet visst i feil forum. Jeg skal ikke ned 30 - 40 kg. Mer ca. 9 kg.

Lykke, lykke til til dere med slankekrigen!!

Ønsker at dere alle kommer i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren og! -Og beklager! Jeg havnet visst i feil forum. Jeg skal ikke ned 30 - 40 kg. Mer ca. 9 kg.

Lykke, lykke til til dere med slankekrigen!!

Ønsker at dere alle kommer i mål!

 

dette er motivasjonsforum og ikke 30-40 kg så du kan fint være med på denne biten om du ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avatar

Hei jenter.. Jeg blir gjerne med:) Startvekt den 5.3-15 blir da 70.3

målet er 65 kg.. Onsdag blir min veie dag da jeg egentlig har den på fredager:) stå på og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Flygelhorn

Hei. Jeg kunne tenkt meg å være med, men starter på kurs på tirsdag, så har ikke veid meg nå. Er det for sent å melde fra om startvekt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei. Jeg kunne tenkt meg å være med, men starter på kurs på tirsdag, så har ikke veid meg nå. Er det for sent å melde fra om startvekt da?

 

Neida, det er ikke for sent. Det er bare å rapportere startvekt den uken du veier første gang. Du kan bare ikke være med i oppsummeringen av hvordan det har gått den første uken, men du kan være med neste uke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Flygelhorn

Neida, det er ikke for sent. Det er bare å rapportere startvekt den uken du veier første gang. Du kan bare ikke være med i oppsummeringen av hvordan det har gått den første uken, men du kan være med neste uke. :D/>

 

Supert! Da kommer startvekt på tirsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bride2013

Jeg vil være med...

Veiedag blir første omgang imorgen, men fra neste uke så blir det fredag.

 

Jeg veier idag 83,6 kg. (Sistt jeg veide meg) men egentlig vekt blir imorra.

Del mål den 28.03.15 er å gå ned til 80 kg.

 

Hovedmålet første omgang er 70 kg 01.07.15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UglerImagen

Jeg vil også gjerne være med!

 

vekt i dag 83,4

 

Målet en dag er 65 kg, men gleder meg nesten mer til å se 7 tallet som jeg ikke har sett på to år nå:D Har ikke satt annen mål for tid en at jeg minimum skal klare 0.5 i uka:)

 

Supert tiltak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei

 

Vekt i dag er 98,4

 

Dette er kun tråden for startvekt (også for de som ønsker å bli med senere enn uke 10). Fint om dere som allerede er med skriver vekt i riktig uketråder. :) Gratulerer med flott vekttap kikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...