Gå til innhold

Slankekrigen 2015 - skravletråd!


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Babydrømmen

Hei,

 

Jeg tenkte at vi kan ha en egen tråd til å skravle i underveis. Slik at registreringstrådene blir mest mulig ryddige med bare ett innlegg fra hver person som blir med. :)

 

Jeg håper det er noen som vil være med! :D

 

I denne tråden her kan du oppdatere om mat, trening, trim, hverdagsutfordringer, vektutfordringer og alt mulig rart. :)

 

Her er påmeldingstråden for innrapportering av startvekt - det er bare å bli med selv om vi allerede er i gang!

 

Dersom du allerede er med så må du huske å rapportere vekt hver uke i registreringstrådene for hver uke - du finner dem her!

 

Resultatene har jeg samlet opp her, IKKE skriv i resultattråden! Har du kommentarer til resultattråden, eller jeg har gjort noe feil der - skriv kommentarene her i skravletråden. Jeg sjekker alle trådene, og endrer selvfølgelig resultattråden dersom jeg har gjort en feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Morsomt. Jeg elsker tabeller og lister, så jeg er med. Jeg har veiedag tirsdag. Startvekt 99,8kg

 

Artig :P/> Det vil jeg gjerne være med på. Har egentlig veiedag fredager så da velger jeg onsdager. Vekt kommer i morgen

 

Så bra at dere blir med! :D

 

Jeg valgte veiedag mandag-onsdag sånn at vi kunne få et tidspunkt å kåre ukesvinneren på, kjempefint at du kan veie deg på onsdager også Bht! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Det hørtes bra ut. Jeg starter et nytt opplegg lørdag, så jeg håper det skal bli fart i sakene

 

Hva skal du i gang med fra lørdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du i gang med fra lørdag? :)/>

 

Jeg skal starte på noe som heter Danmarks rikshospitalkur. skal nok viss nok være en stoffskifte kur. Jeg har lest både negativt og positivt om opplegget. Noen sier at det ødelegger stoffskiftet mens andre påpeker det motsatte. jeg vil finne det ut selv, men jeg må ha 13 dager hvor jeg ikke skal noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Kikk. Det som er viktig er at du er oppmerksom på at det kan påvirke forbrenningen. På puls testet de sån ekstrem lavkalorikurer og det de fant ut var at man måtte spise 500 kcal mindre enn før for ikke å gå opp i vekt igjen, dvs når man var ferdig med kuren.

 

Jeg bruker å veie meg fredager og fikk nå et lite hopp opp Det ble mye alkohol i helgen og da får jeg mye vann som bruker noe tid på å forsvinne. Var i dag 1.2 kg mindre enn mandagsmorgenen Men siden veiedag er onsdag her vil det jevne seg ut.

Artig å være med på noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg skal starte på noe som heter Danmarks rikshospitalkur. skal nok viss nok være en stoffskifte kur. Jeg har lest både negativt og positivt om opplegget. Noen sier at det ødelegger stoffskiftet mens andre påpeker det motsatte. jeg vil finne det ut selv, men jeg må ha 13 dager hvor jeg ikke skal noe spesielt.

 

Er det den suppedietten? :) Det er jo kanskje greit med en kickstart på vektnedgangen, om man bare er forberedt på hvilket opplegg man skal gå over til når den første intensive perioden er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Spennende Kikk. Det som er viktig er at du er oppmerksom på at det kan påvirke forbrenningen. På puls testet de sån ekstrem lavkalorikurer og det de fant ut var at man måtte spise 500 kcal mindre enn før for ikke å gå opp i vekt igjen, dvs når man var ferdig med kuren.

 

Jeg bruker å veie meg fredager og fikk nå et lite hopp opp Det ble mye alkohol i helgen og da får jeg mye vann som bruker noe tid på å forsvinne. Var i dag 1.2 kg mindre enn mandagsmorgenen Men siden veiedag er onsdag her vil det jevne seg ut.

Artig å være med på noe slikt

 

Jeg tenkte det var greit å ha et felles "veidag-område", sånn at vi kan kåre ukesvinnere og planlegge neste uke noenlunde "i takt". :) Det vil jo som du sier jevne seg ut over tid når du veier deg på onsdager i slankekrigen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdager er min faste ..gå en tur på 1,5 t men i dag er det syforening så når jeg kom hjem fra arbeid heiv jeg på meg treningsklær og dro ut på joggetur. Nå er jeg ingen jogger men har et mål jeeg jobber etter B) føler jeg er godt i gang men føler jeg har en psykisk sperre på å jogge. Blir sliten før jeg starter liksom. Men brukte 5 min kortere enn når jeg går så er fornøyd :P

La også til 15 min mavetrening....har litt å gå på der også kjenner jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den suppedietten? :)/> Det er jo ganske greit med en kickstart på vektnedgangen, om man bare er forberedt på hvilket opplegg man skal gå over til når den første intensive perioden er over.

 

Nei, det er ikke suppedietten, men hvis du googler "13 dagers stoffskiftekur" kan du lese mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg tenkte bare siden den også ble kalt danske Rigshospitalets diett, sånn som suppedietten også blir (ingen av dem er jo faktisk fra et sykehus. :P)

 

Jeg synes den så litt vel ekstrem ut jeg. Tror kanskje jeg heller ville valgt to uker med måltidserstattere som inneholder alle næringsstoffer man trenger, f.eks. Allevo eller Nutrilett. Men sånn er vi jo forskjellige! Du må ha lykke til med kick-starten hvert fall! :)

 

Så bra at du jogget og trente mage Bht! :D Flink!

 

Nå er vi hvert fall en liten gjeng, men jeg skriver i tråden at flere kan melde seg på når de vil underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte bare siden den også ble kalt danske Rigshospitalets diett, sånn som suppedietten også blir (ingen av dem er jo faktisk fra et sykehus. :P/>)

 

Jeg synes den så litt vel ekstrem ut jeg. Tror kanskje jeg heller ville valgt to uker med måltidserstattere som inneholder alle næringsstoffer man trenger, f.eks. Allevo eller Nutrilett. Men sånn er vi jo forskjellige! Du må ha lykke til med kick-starten hvert fall! :)/>

 

Så bra at du jogget og trente mage Bht! :D/> Flink!

 

Nå er vi hvert fall en liten gjeng, men jeg skriver i tråden at flere kan melde seg på når de vil underveis.

 

Jeg vet at det ikke har noe med sykehus å gjøre og ja, den virker ekstrem men jeg har nå bestemt meg for å prøve. Jeg skal følge det slavisk for å se om det funker. Jeg kan komme med rapporter på hvordan det går hvis noen vil høre om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg vet at det ikke har noe med sykehus å gjøre og ja, den virker ekstrem men jeg har nå bestemt meg for å prøve. Jeg skal følge det slavisk for å se om det funker. Jeg kan komme med rapporter på hvordan det går hvis noen vil høre om det

 

Ja, du må jo oppdatere! :) Både om hvordan det går med dietten eller annet du gjør, og vekten. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg vil også gjerne være med! :D/>

 

Jeg har veiedag på mandager, så startvekt for meg blir mandagens veiing, 105,5 kg.

 

Så bra at du blir med!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg vil også bli med!

Startvekt er 91,7 kg. Og målet mitt er ned til 65 kg :)/>/>/>

Veiedag på tirsdag!

 

hei alle sammen :rolleyes:/>

 

Jeg blir med på krigen mot kiloene :P/> ;)/>

Vekt 84,9kg den 5.3.

veiedag onsdag.

 

Jeg vil også være med. :D/> Veide onsdag 87,1 kg. Målet mitt er 63 kg.

 

Velkommen med! :D Dere er ført opp på listen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei jenter.. Jeg blir gjerne med:) Startvekt den 5.3-15 blir da 70.3

målet er 65 kg.. Onsdag blir min veie dag da jeg egentlig har den på fredager:) stå på og lykke til :)/>

 

Hei alle sammen :)/>

 

Jeg vil gjerne være med,

startdato 04.03.15,vekt 89,7.

veiedag onsdag.

Dette blir spennende :)/>

 

Dere er ført opp! :)

 

Takk, jeg misforsto visst.

Da er jeg inne igjen!

:rolleyes:/> ^_^/>

Start: 71kg

Mål: 62 kg

 

Du er allerede ført opp med 71,3 kg, skal det være 71,0? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei... Jeg er nå påmeld, men så vil jeg så gjerne ha en flott diagram som dere har.. Åssen fikk dere det til ?? :D

 

Du kan gå inn på http://lilyslim.com/ og lage det der. :) Når du har laget den ferdig må du lage et brukernavn og passord, så du kan logge deg inn for å legge til nye vekter etter hvert som du går nedover i vekt.

 

For å legge den til i signaturen din her på forumet så trykker du på "Min profil" øverst på menylinjen her, og "Rediger min profil" og "Endre signatur". Så må du skrive inn linken til ditt diagram der - du kan trykke på "Sett inn bilde" (det skal se ut som bilde av et grønt tre, det er symbolet to hakk til høyre for smilefjeset over denne ruten man skriver tekst inni) og sette inn linken der. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avatar

Morn igjen. Jeg tror jeg nå har fått til å lage en vektkurve. Det gjenstår å se når jeg nå lagrer dette innlegget:) Håper alle får en fin helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...