Gå til innhold

Slankekrigen sommeren 2015!


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Babydrømmen

Hei,

 

Er det flere som vil være med å rapportere inn vekt og vektnedgang utover sommeren? Jeg tenker at vi gjør sånn som de siste rundene - at ingen ryker ut, men at vi kårer en ukesvinner - den som prosentvis har gått ned mest i vekt den siste uken. I tillegg til at vi i finalen kårer en vinner.

 

Du kan ha veiedag mandag, tirsdag eller onsdag, og alle de som vil være med må rapporterer inn vekten sin i løpet av disse tre dagene. Så kan jeg lage resultatliste på torsdager. :D

 

Jeg foreslår at vi tar 10 uker nå og. Det er 10 uker frem til 22. juli, så jeg foreslår at vi har finalen den uken (både ukesvinner, og den som har gått ned prosentvis mest i forhold til startvekt). Da kan vi eventuelt sette i gang en ny runde for høsten dersom vi er flere som ønsker det. :)

 

Vi tar imot nye hele veien, så man må ikke være med helt fra start! Bare skriv startvekt i denne tråden når du vil være med!

 

Vi har en skravletråd her

 

Dersom du allerede har meldt deg på: registrering av vekter underveis finner du egne tråder til her!

 

Resultatene samler jeg opp i en egen resultattråd. IKKE skriv i resultattråden!

 

Denne tråden her er for alle NYE som vil være med, så skriv inn startvekt i denne tråden, når du har veid deg på din veiedag som enten må være mandag, tirsdag eller onsdag her i slankekrigen! :)

 

Dersom du IKKE rapporterer vekt én uke så er det bare å rapportere igjen fra neste uke, men da kan du ikke bli kåret som ukesvinner for den perioden det mangler vektregistrering. Du kan likevel være videre med i konkurransen om høyest total prosentvis nedgang i løpet av de 10 ukene, og konkurransen om å bli ukesvinner fra den påfølgende uken igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sota76

Er med fortsatt :) Veier 75,5 kg. 74 er mitt neste delmål.

 

Startvekt 23 feb: 81 kg

 

Første delmål nådd 15 mars:78 kg

andre delmål: 74 kg

tredje delmål : 72 kg

fjerde delmål: 70 kg

 

Ønsker å ned til 65 kg, men realistisk mål først og fremst er 70 kg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg er med videre, dagens vekt er 75,5 kg. :)

 

Dere som er med på slankekrigen for våren 2015 - husk å rapportere vekt i uke 20-tråden også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei! Vil gjerne være med, men har veiedag på torsdager! Veier meg torsdag morgen da... Kan jeg bli med? :S

 

Hei,

 

Det er fint om du kan veie deg mandager, tirsdager eller onsdager til slankekrigen. :) Jeg lager resultat-oversikten på torsdager, så derfor må alle ha rapportert inn før det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei kan jeg bli med? Jeg veier nå 75,9. :)/>

 

Hei. Du kan bli med, men da må du veie deg mandag, tirsdag eller onsdag og rapportere startvekt og hvilken dag som er din veiedag (av disse tre, altså om det er mandager, tirsdager eller onsdager). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest Babydrømmen

Vil gjerne være med :)/> Startvekt forrige mandag: 89,9kg.

 

Hei,

 

Du kan ikke rapportere forrige ukes vekt nå, det må være denne ukens vekt. :) Rapporter dagens vekt her, så kan du rapportere resultat neste uke!

 

Babydrømmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...