Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Molde? Er det mange fra Molde som er med her? Skal ned 5 kg og begynte i dag. Kjekt om vi kan motivere hverandre. Vurder emne: -----

#1 Brukeren er ikke pålogget   mariamus 

• Newbie
  • Pip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 05-september 06

Skrevet 05 september 2006 - 12:30

Er det mange fra Molde som er med her? Skal ned 5 kg og begynte i dag. Kjekt om vi kan motivere hverandre.
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   Annesol 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 29-august 06

Skrevet 06 september 2006 - 20:58

Går du på kurs, eller hva?
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   Kamillags 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 07-september 06

Skrevet 07 september 2006 - 22:38

Jeg bor i Molde og har lyst til å gjøre et forøk på å komme meg ned 8 kg... Vekta har gått litt opp og ned med 2-3 kg i det siste, men det har ikke den helt store betydningen for sluttresultatet gor øyeblikket - har alltid hatt et par kg forskjell i vekta i løpet av en ukesperiode...
Går dere andre kurs? Det gjør ikke jeg.
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   Tusse 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 06-oktober 05

Skrevet 10 september 2006 - 22:37

Får jeg være med selv om jeg ikke bur i Molde? Sliter med å gå ned 10 kg. Var nesten i mål, men så kom sommeren og ødela alt. Så nå er det pån igjenn. Hadde til sommeren tatt av 17 kg, men nå har vel 7 kg kommet på att. Jeg har veiedag på onsdag kveld. Hvilke dager går dere på vekten?
Lykke til.
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   mariamus 

• Newbie
  • Pip

Skrevet 11 september 2006 - 22:45

Nei jeg går ikke på kurs. Gikk ned nesten 10 kg før sommeren med VGs vektklubb. Nå har noen kommet på igjen og jeg har fortsatt 3-5 kg jeg vil ha av. De sitter så godt!!!
Vet egentlig ikke når jeg har veiedag. Har egentlig ikke kommet igang. Er det samme dag som første gang jeg veide meg? I så fall tor jeg det er torsdag.
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   mariamus 

• Newbie
  • Pip

Skrevet 11 september 2006 - 22:46

Og selvfølgelig får du være med!
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   enne 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 30-oktober 05

Skrevet 18 september 2006 - 22:17

Jeg bor i molde, og har veldig lyst til og slenge meg med her :-) Har som mål, å komme meg ned på 60 kilo til 1.des. Startet i dag med 67,5 kilo :-(
0

#8 Brukeren er ikke pålogget   Nøtteliten 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 16-oktober 05

Skrevet 13 oktober 2006 - 20:41

Jeg bor i molde og har veldig lyst henge meg på med dere. Har nå godt et kurs og skulle ha gått ned 9 kg til jul, helst før så jeg føler meg vel i en kjole.

Jeg er ganske motivert, men sliter med og gi blaffen så fort det er festligheter på gang. Merker at jeg overspiser så fort en anledning byr seg.

OG DET ER DET SOM ER MITT STORE PROBLEM

Jeg elsker vanlig mat sunn eller ikke sunn det er godt uansett.

Jeg har veiedag tirsdag på kvelden, kommer nok til og begynne og veie meg på morgenen neste tirsdag...dette pga har fulgt vekta som hører til kurset som er ferdig å på tirsdag

Hilsen Nøtteliten
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   Bulle71 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 30-mars 06

Skrevet 04 februar 2007 - 21:18

ja . jeg er også fra Molde, og går på internett kurs. Er kjempe fornøyd med opplegget selv om jeg har stått stille på vekta no i 4 uka. Jeg trener 2 ganger i uka, og ellers har jeg faktisk problemer med å rekke mer. Jeg ska ned masse........målet er satt og delmålene er mange. Er lei av å finne klær på de samme plassene som bestemora mi finner klær........no vil i kunne gå inn i en hvilken som helst biutikk og finne klær som passe.... det e målet. Vil gjerne ha tips fra andre om kosthold og trimsteder her i Molde...... :-)
0

#10 Brukeren er ikke pålogget   minimeinme 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 29-januar 07
  • LocationMolde

Skrevet 05 februar 2007 - 01:09

Jeg har treningskort på Moldehallen, men bruker det nesten aldri... Har virkelig store problemer med å komme meg ut av huset og begynne. Og hvis jeg først begynner, har jeg veldig lett for å droppe ut. Men kanskje det hadde hjulpet å ha noen å trene med?

Jeg er 29 år, og har tenkt å gå ned 10-15 kilo...Kunne tenke meg å trene et par ganger i uka på ettermiddag/kveld, f.eks. tirsdag og torsdag eller liknende. Noen som blir med i en liten treningsgruppe?
0

Valgmuligheter for emne:

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere