Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Nytt år nye muligheter hei. I dag meldte jeg meg inn. har tenkt på det lenge, men det har blitt med tanken. Jeg kommer fra molde er 37 år. har gått kurs tideligere tok da av meg 20 kg på 2 kurs. Vet at det virker. men har ikke lyst til å gå en gang til. Syns det er Vurder emne: -----

#1 Brukeren er ikke pålogget   fitness 

• Newbie
  • Pip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 01-januar 07

Skrevet 01 januar 2007 - 18:30

hei. I dag meldte jeg meg inn. har tenkt på det lenge, men det har blitt med tanken. Jeg kommer fra molde er 37 år. har gått kurs tideligere tok da av meg 20 kg på 2 kurs. Vet at det virker. men har ikke lyst til å gå en gang til. Syns det er litt flaut faktisk. vil derfor kalre det selv. Men det er griet å gjøre det sammen med andre. Derfor håper jeg at det er noen der ute som vil være sammen med meg, så kan vi støtte hverandre.
Starter opp i morgen med go frisk. -
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   Missmilla 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 12-november 05

Skrevet 15 januar 2007 - 08:26

Hei!

Kan kort si dette om meg selv; er også 37, skal ned ca 10 kilo, og bor i Fræna. Har gjennom flere år tatt av ganske mye, bortimot 30 kilo, men noen få har kommet på igjen. Har vært flink å holde meg på "matta", men har nå lyst til å ta fatt på de siste kiloa som sitter så ganske fast. Trener ikke fast nå, men er mye ute på tur, har også stepper hjemme.

Mitt mål fremover, ned i vekt, opp med formen!

Kanskje vi kan være til hjelp for hverandre??

Ha en flotters dag...
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   rep 

• Member
  • PipPip
  • Ble medlem: 10-januar 07

Skrevet 15 januar 2007 - 16:02

Ikke den helt store aktiviteten her...
Har akkurat meldt meg inn på disse sidene, så jeg er liksom ikke helt "med" enda... Vil ned minst 5kg før sommeren, så får vi se om jeg er fornøyd med det. Har hittil fått av 11kg, men så har jeg også brukt to år på det...
Aldri deltatt på Grete Roede-kurs, bare hørt andre prate om det, og tror ikke det passer meg... Litt for pinlig, synes jeg, og stor-stress med veiing av mat, utregning av kalorier, kosemerker etc. Nei, skal heller klare det selv, -og kanskje få de sårt nødvendige spark bak her på nettsidene...
Stå på videre!
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   eve 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 09-oktober 05
  • LocationEide i Møre og Romsdal.

Skrevet 17 januar 2007 - 12:40

Sitat

hei. I dag meldte jeg meg inn. har tenkt på det lenge, men det har blitt med tanken. Jeg kommer fra molde er 37 år. har gått kurs tideligere tok da av meg 20 kg på 2 kurs. Vet at det virker. men har ikke lyst til å gå en gang til. Syns det er litt flaut faktisk. vil derfor kalre det selv. Men det er griet å gjøre det sammen med andre. Derfor håper jeg at det er noen der ute som vil være sammen med meg, så kan vi støtte hverandre.
Starter opp i morgen med go frisk. -

Hei :D:):D

Jeg lurer bare på hvordan det går med deg jeg da?

klem fra slankeblogger Evelyn
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   eve 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 17 januar 2007 - 12:42

Sitat

Hei!

Kan kort si dette om meg selv; er også 37, skal ned ca 10 kilo, og bor i Fræna. Har gjennom flere år tatt av ganske mye, bortimot 30 kilo, men noen få har kommet på igjen. Har vært flink å holde meg på "matta", men har nå lyst til å ta fatt på de siste kiloa som sitter så ganske fast. Trener ikke fast nå, men er mye ute på tur, har også stepper hjemme.

Mitt mål fremover, ned i vekt, opp med formen!

Kanskje vi kan være til hjelp for hverandre??

Ha en flotters dag...

For et flott mål du har, ned i vekt og opp med formen! det er et viktig mål. Øsnker deg i alle fall lykke til, hadde vært gøy om du kunne tatt deg en tur innom bloggen min så jeg får høre hvordan det går med deg.

Hilsen slankeblogger Evelyn
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   eve 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 17 januar 2007 - 12:44

Sitat

Ikke den helt store aktiviteten her...
Har akkurat meldt meg inn på disse sidene, så jeg er liksom ikke helt "med" enda... Vil ned minst 5kg før sommeren, så får vi se om jeg er fornøyd med det. Har hittil fått av 11kg, men så har jeg også brukt to år på det...
Aldri deltatt på Grete Roede-kurs, bare hørt andre prate om det, og tror ikke det passer meg... Litt for pinlig, synes jeg, og stor-stress med veiing av mat, utregning av kalorier, kosemerker etc. Nei, skal heller klare det selv, -og kanskje få de sårt nødvendige spark bak her på nettsidene...
Stå på videre!

Vellkommen til vektklubben, her inne finner du mange tips mye motivasjon og andre ting. Selv følger jeg blogg for grete rode hver uke, hadde vært gøy om du kunne ha titta innom den av og til, du finner den under slankeblogger en annen plass her på vektklubben.

Så flink du har vært som har klart å gå ned 11 kg det er jo kjempe bra selv om du har brukt 2 år på det.

Lykke til

Klem fra Slankeblogger Evelyn
0

Valgmuligheter for emne:

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere