Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

for Nordmøringer? Er det ikke noe for oss, da:) Vurder emne: ***** 1 Stemmer

#1 Brukeren er ikke pålogget   jegviljegkan 

• Newbie
  • Pip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 23-januar 07

Skrevet 29 januar 2007 - 14:15

Er det ikke noe for oss, da:)
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   hanner 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 15-januar 07

Skrevet 30 januar 2007 - 23:11

ja,det lurer jeg også på. . .
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   rep 

• Member
  • PipPip
  • Ble medlem: 10-januar 07

Skrevet 31 januar 2007 - 13:39

det har du rett i. Er fra Romsdalen selv, så har ikke tenkt på det før, men du har rett, -hvorfor ikke en link for dere...??? men er mer enn velkommen til å være på Romsdal-sida,:P -for her er det så labert at...lite aktivitet, ja...
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   eve 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 09-oktober 05
  • LocationEide i Møre og Romsdal.

Skrevet 31 januar 2007 - 17:53

[quote name='jegviljegkan]Er det ikke noe for oss' date=' da:)[/QUOTE']

Hei :P Heng deg med på linken for romsdalinger da vell, det har jeg gjort. ikke det at jeg er så mye der inne, har nok med bloggen min jeg da, men det går vell ant å være med på den linken skulle jeg tro.

Hilsen slankeblogger Evelyn ( stikk innom en tur på bloggen min da vell? )
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   jegviljegkan 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 23-januar 07

Skrevet 02 februar 2007 - 21:50

Ja, da blir jeg med dere romsdalinger. Det er jo ikke så langt unna.....
Fredag kveld med rødvin og har spist pizza. Kanskje ikke den beste dagen, men sitter ikke med potetgull og sure føtter(godteri. asså...) God helg!
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   miemiranda 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 14-september 06

Skrevet 31 mai 2007 - 11:36

Får hive meg sammen med dere jeg også da selv om jeg også bor på nordmøre, samme sted som deg eve!!
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   mammacita 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 06-februar 06

Skrevet 07 juli 2007 - 17:56

Fikk bare lyst til å si hei! Det er lenge siden jeg har vært inne på forumet, men det som skjer der ligger som en slags kronisk dårlig samvittighet i bakhodet mitt!

Er fra Molde og skulle gjerne gått ned MANGE kilo, men får det liksom ikke til for tiden, alt er for urstrukturert og jeg klarer ikke å strukturere det. Hjelp det begynner å regne og jeg har snora full av klær, ja ja, da blir de ekstra godt skylt!

Går å tar inn klærne jeg, ha en fortsatt fin dag og kanskje vi treffes enten på forumet eller i byen en dag?
0

#8 Brukeren er ikke pålogget   jek 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 15-juli 07

Skrevet 17 juli 2007 - 16:21

Hva med en nordmøring bosatt på sunnmøre da:)?? Tenker kiloene sitter like godt uansett hvor vi kommer fra, ihvertfall mine, for jeg har forsøkt å bo begge plasser. Jeg er ny i dette forumet, og tar gjerne imot gode råd og meninger. Er 167 cm, og med mine 82 kilo er jeg i følge BMI feit! Et ekkelt ord forresten, på nordmøre heter det å "se godt ut", det er bedre.. Jeg vet fra tidligere slankeperioder, og de er ikke få, at det å stå sammen mot dette forferdelige dyret som heter Feit, hjelper mere enn noe annet. Har vært flink noen dager nå, så nå bare måtte jeg ha en smultring. Den var rask å spise, smakte egentlig ikke så mye, og jeg vet at jeg heller kunne satt meg ned og skrevet godte-lysten av meg her på denne siden. La oss holde sammen så går det lettere. Jeg utfordrer meg selv til å gå en tur på en halv time nå, selv om det regner. Tar dere samme ytfordringen?
0

Valgmuligheter for emne:

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere