• 281 Sider +
  • « Første
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 256
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Sliterne Vi er noen piger som har strevd og slitt sammen lenge, tråden vår har nesten 23.000 visninger og nesten 2.500 innlegg. Så nå synes vi det er på tide med en ny tråd og nye sjanser!!! Jeg er 170cm høy og veier ca 73 kg. Målet mitt er 68 Vurder emne: ****- 15 Stemmer

#5061 Brukeren er ikke pålogget   kokko 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 22-april 06

Skrevet 17 juni 2012 - 21:52

Litt av noen tenner du har, markise, som har spist 2 vaffeljern :lol:

Jeg spiste for mye jordbær med fløte nå i kveld!!!
men duameg så godt!!!
kokko
0

#5062 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 05-september 06

Skrevet 18 juni 2012 - 06:54

Jordbær er jo noe av det beste som finnes!!
I går sto jeg over både is, is (igjen) og sjokolade som den andre halvparten forsynte seg med ;) .
Men til middag hadde vi ovnsbakt ørret med salat og kikerterpurre, og den purreen tror jeg er ganske kaloririk, men lavkarbo: 1 dl olivenolje i en porsjon som startet med 200 gram tørre kikerter, så sitron og lime og masse hvitløk. Kjempegodt.

Og vekten?? 67,4 kg, den holder seg fremdeles stabilt høy :( , ja! Ikke veldig førnøyd med det, og bare en uke til ferie.....

ala :)
Mål: under 65 kg, fordelt på 170 cm på 1958-modell.

12. mai: 67,8 kg
0

#5063 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 18 juni 2012 - 07:23

Har syklet til jobb i dag, deilig tur. Ble "dratt" av trimkameraten den siste tredjedelen av veien, og det er en fornøyelse å ligge i dragsuget av den foran :) !

0

#5064 Brukeren er ikke pålogget   Markise 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 11-februar 06

Skrevet 18 juni 2012 - 17:56

Hva heter det da - når man spiser fem sammensittende vaffelhjerter? Skiftende vær i dag. Røkt torsk med gulrotstuing i kveld. Hvordan lager jeg slik stuing? Husmoræren står i fare ;-)
Hilsen Markise
0

#5065 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 18 juni 2012 - 18:39

På min dialekt sier man "en plate (med) vafler",eller noe sånt. Skjønner kokko traff et ømt punkt? Dere er herlige og morsomme :lol:.

Gulrotstuing: normalt ingen stor kunst: hvit saus med gulrøtter i (på samme måte som kålstuing). Husmoræren står nepppe for fall, sånr er det jo bare å finne ut av :rolleyes: . Lykke til, og kos det i nord, Markise.

ala

0

#5066 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 18 juni 2012 - 18:41

Unngikk å bli våt på turen hjem også, men det var bare så vidt, det hadde nettopp gått en kraftig regnbyge i hjemtraktene, så sølesprut fra dekkene ble det. Deilig å kunne sykle til jobb, det må jeg si. Men nå er det en dag med fest og to dager på reise, så da blir det smått med trim.

Men nå i kveld er det noen helt utrolige regnbyger som passerer, det vil si det er regn som i perioder er pøsregn!! :( Sånne mengder at det er ikke til å tro!!

ala

0

#5067 Brukeren er ikke pålogget   kokko 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 18 juni 2012 - 23:02

I dag var jeg i en fantastisk hage i Søgne og fikk en masse planter til vår hage på hytta.
Utrolig hva folk har og hva de gir bort :)

Så i morgen blir det hard jobbing, med graving og plassering. GLEDER meg!!!

Vi er til og med lovet flott sommervær i morgen:)
kokko
0

#5068 Brukeren er ikke pålogget   kokko 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 18 juni 2012 - 23:04

Sorry, markise!
mente slett ikke å trø deg på tærne :huh:

Jeg sier også vaffelplater. Som ala.
men du får så absolutt si hva du vil - for jeg forsto jo hva du mente!!!
kokko

Har forøvrig kjøpt meg nytt vaffeljern! Det skal prøves når barnebarna kommer til hytta på torsdag:)
kokko
0

#5069 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 19 juni 2012 - 06:13

Ennå mer planter, fikk du ikke tak i mange sist helg også, kokko!? (Jeg tenker bare på at de skal stelles. Hos oss planter husbonden det som skal plantes, flytter og passer på, mens jeg stor sett luker ugresset. Og der ligger jeg kraftig etter, det har jo vært så vått den siste måneden at det har vært bare gjørme i blomsterbedene.)

0

#5070 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 19 juni 2012 - 06:14

Og fra min side var det slett ikke meningen å legge opp til misforståelser som ikke finnes, - beklager om jeg gjorde det. Men satt her og smilte for meg selv, så det bare datt ut av meg :D .

Jeg har til og med dobbelt vaffeljern, - men det er ikke så ofte det blir brukt. Først og fremst fordi jeg spiser så innmari mye når jeg først lager vafler, - med rømme, og brunost, og syltetøy, av og til leverpostei (godt på vafler, det også! :lol: ), av og til sukker (som også er godt på sveler, - som jeg heller ikke lager).

0

#5071 Brukeren er ikke pålogget   Markise 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 19 juni 2012 - 22:06

Vi kan lage problemer av så mangt. Men asså - jeg tar meg ikke nær av godartet mobbing :D

Her i nord er det fortsatt bra. Spiser mye mat - alt for mye - og trimmer ikke. Og fetere og fetere blir jeg. Jaja - ser at det kan blir tøft å gjøre noe med det når jeg kommer hjem også, for sommeren er utrolig sosial - hvor kosen delvis retter seg mot mat og drikke.
Hilsen Markise
0

#5072 Brukeren er ikke pålogget   kokko 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 21 juni 2012 - 07:27

I dag er min siste arbeidsdag - fra i morgen er det FERIE!!!

GLEDER meg!
Fuglesang og havsus, fisking og grilling - og TID
kokko
0

#5073 Brukeren er ikke pålogget   kokko 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 21 juni 2012 - 07:28

MEN: Da får jeg ikke vært innom her så ofte, vi har ikke nett der ute i havgapet!

kokko
0

#5074 Brukeren er ikke pålogget   Markise 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 21 juni 2012 - 22:39

Det blir jo ferie for oss alle nå, og da blir det vel ikke så stor aktivitet fra noen av oss. Jeg reiser til utlandet og der blir jeg heller ikke å koble meg opp så ofte.

Så kos deg ut i havgapet, du kokko. Hva gjør du i sommer, ala?
Hilsen Markise
0

#5075 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 24 juni 2012 - 15:12

To dager på reise, en hektisk dag på jobb, helg med pakking og klargjøring til ferie, vente på at det skal slutte å regne for å kunne luke litt i hagen (må tas mellom bøtte-bygene!!), besøk, en butikkrunde eller to, - og nå er jammen helgen snart over også.

Syklet til jobb (og hjem igjen) fredag, og en tur i trimrommet lørdag, og det er jo ikke så verst!! Trimkameraten har kjøpt sånn treningsstrikk, og gitt beskjed om at det skal trimmes i ferien også. Så joggesko og trimtøy blir med. Siste dag på jobb før ferien er i morgen. Gleder meg innmari til ferie!! Nesten fire uker på tur, - det skal bli deilig!! Så det blir nok ikke så ofte jeg heller er innom her fremover.

Kos deg i havgapet kokko, og du både i nord og sør og på havet, markise B) .

0

#5076 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 24 juni 2012 - 15:15

Jeg er ikke spesielt god venn med eller besøker vekten veldig ofte for tiden, men har en plan om å ta ferie-begynner-status i dag..... Like greitt å få harde fakta fastsatt, en gang for alle :P . Sjelden jeg har veid så mye når jeg begynner på ferien..... :(

ala

0

#5077 Brukeren er ikke pålogget   Markise 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 24 juni 2012 - 21:10

Samme her. Overvekt, kan man trygt si! Hva skal vi gjøre? Kokko sier at vi møtes slanke og flotte etter avskluttet ferie, og det velger jeg å tro på. Så nyter vi livet og late feriedager så lenge. Vi vet at i det øyeblikket vi sier stopp, så gjør vi noe med vekten vår :)
Hilsen Markise
0

#5078 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 25 juni 2012 - 07:42

Vekten viste 67,8kg i går, så 67,4 og 67,4, så da satser jeg på 67,4 :D . Det var lavest! Ja, jeg gikk på vekten hele tre ganger for å sjekke :lol: .

Eneste trøsten er at jeg ikke har skap jeg snoker i på ferien. De siste årene har jeg faktisk greidd å holde vekten så lenge jeg har vært på tur, men har lagt på meg grovt når jeg kommer hjem og fortsetter å "kose" meg hele tiden :( .

Det vil vise seg :rolleyes: . Jeg er gjerne innom, men vekten er parkert ut juli B) :D .

ala

0

#5079 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 25 juni 2012 - 07:51

St.Hansaften ble tilbragt i hyggelig selskap hos bror og svigerinne. Mye god mat, og drikke i passelige mengder.
Regn i bøttevis i perioden på dagen, men opphold utpå kvelden, -innevær ja! Skrekkelig og stusselig å tenke på at dagene blir kortere igjen uten at sommeren har begynt.....

På den andre siden ser det ut til at fra torsdag blir temperaturen der vi skal være rundt 30 grader, håper ikke det blir et for stort sjokk for kroppen (for varmt)! 28-30 grader er normalt det jeg kaller komforttemperatur.... Har med solkrem og aloe vera, har aldri vært så blågrårosablek når jeg drar på ferie :( . Så det er bare å passe seg!!

ala

0

#5080 Brukeren er ikke pålogget   Ala 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 25 juni 2012 - 17:12

DA er det FERIE her også!! B)
Det jeg ikke fikk gjort i dag får vente til jeg er tilbake! Nå er det ferie som teller :P .

Og jeg har spist MASSE av min ikke helt kalorifire hjemmebakte gulrotkake!! :D

0

Valgmuligheter for emne:

• 281 Sider +
  • « Første
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 256
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her